lørdag 11. februar 2012

Lysfat i vårlege fargar.



Var innom -nille her om dagen, då såg
eg nokre fine telysestaker som eg fekk lyst på.



Og så var det nokon fine blomar som hang
på 70% hylla som eg syntest passa godt inn i
litt vårleg tema ( sjølv om eg mistenker at dei
eigentleg høyrer til haustpynt ). 





Nydeleg oransjefarga på dei, ikkje sant?
Syntest dette lysfatet får vårlege fargar når 
eg brukar grønt og oransj og gult. 




Og alt står på eit lysfat eg kjøpte meg på ein nydeleg
interiørbutikk som diverre er nedlagt no. Den hadde 
så mykje fint for alle.
Fatet står på ein duk som eg har gimpa sjølv. 




Duken er gimpa i eit garn som heiter flammegarn.
Det finn eg diverre ikkje på butikkane lengre. For eg synet
dukar som er gimpa blir finast i flammegarn, eller at ein
brukar ulike fargar på kvar omgang.


Eg hadde eigentleg tenkt å syne dykk ein fin radio som
eg har kjøpt meg, men fekk melding her i stad at den 
vert ikkje levert før i morgon, så då får vi sjå om 
eg ikkje må blogge då og. :-)

Ønskjer alle ein flott laurdagskveld. 




2 kommentarer:

Veien til frihet sa...

Nille er faktisk en bra butikk blitt. Jeg syntes det var ganske stusselig der før men den skuffer sjeldent lenger :) Fargen var flott, det er herlig med farger nå om dagen - heia våren :)

Fortsatt god lørdag
klem klem

ide-puffen sa...

Nille overrasker meg stadig. Var innom og handlet flere ting til 70% her om dagen. Me like :)
Nydeligste glassbrikker i innlegget under. Litt sjalu på dem asså he he.
God morsdag
Klem
Randi