fredag 17. februar 2012

I ♥ vinyl.



Eg har investert i ein ny platespelar, sånn at
eg kan få spelt vinylplatene mine.
Elsker lyden av vinyl. :)




Den er jo bare vakker i seg sjølv faktisk,  men den 
er heilt ny men ser gamal ut. Vakker!!
Den kan spele LP, EP og 78-plater, kasett, cd
og det er usb-inngong, sånn at eg kan ta opp frå dei
andre mediene. Ja det er til og med radio og på den. 




Så no har eg høyrd på John Fogerty, Smokie, og mange
andre flotte artistar på ekte vinyl igjen. 
Og så har eg jo sjølvsagt  ei fin plate som minner meg
om barndommen. 




Kven huskar vel ikkje Geir Børresen og Smurfene. :)
Men eg skal på jakt etter dei andre platene av dei, for
kan jo ikkje berre ha ei. :)




Og denne fine vasen fant eg på Finn Kvinnherad
inne på FB. Må eigentleg innrømme at eg handlar kanskje
vel mykje der inne, men den var jo berre så vakker,
og den passa så godt her ilag med dei andre tinga mine.


I morra så håpar eg at eg får henta meg eit sybord i teak
som eg har kjøpt meg. *lykke*
Men mamma har ein kvit og svart krakk med 
oppbevaring som eg og godt kunne tenkt meg, ( jada
mamma er innom å leser, så dette er eit hint ja).

Ønskjer alle som er innom ei strålande fin helg. 












3 kommentarer:

Nostalgia sa...

Den var jo superfin ! dette var jo et møbel rett og slett !

Skal forresten på butikk Josefine i morgen, om du er i Bergen så får vi ta oss en runde i bruktbutikker om du har tid :-)
Ønnsker deg en fin fastelavenshelg !
Klem*

Shy sa...

Du verden, det var flott platespelar! Vi har mange meter vinyl i hyllene:)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Den plata m smurfene har jeg også hatt! Kanskje den ligger på loftet hos pappa ennå...Jeg har også en kasse med vinyl-plater lagret der:) Har planer om å kjøpe en platespiller senere:)
Ha en fin dag:)
Klem Anita