mandag 27. februar 2012

Finaste kaffikoppane. :)


Prøv å gjett kor eg har vært i å leika meg?

Ja eg har nok vært innom Finn Kvinnherad igjen eg.
Hehe, er vist starta å bli ei vane eller uvane dette.






Men der såg eg dei nydelege fine kaffikoppane.
Har leita på loppis og på marknaden her etter sånne.
Er dei ikkje berre rett og slett nydelege?




Og i ein nydeleg vårgul farge, og på eit flott
brett, så det er lett å servere gjester kaffi.
Blir fint å servere kaffi til gjestane ute i sommar
i desse nydelege koppane. 




No har eg jo sett både i bloggar og på FB at fredagskvelden
så skal ein slappe av med eit godt glas med vin.
Men eg er ikkje noko vinmenneske, så min fredagsfavoritt
er kaffi med Bayliss.
Og då har eg først Baylissen i mjølkeskummaren min, så 
opp i med kaffien. Ny vri på CafeLatte. :)




Og etter bruk, så deler ein berre av glasskoppen frå 
kopphaldaren. Glaskoppen i oppvaskmaskina og så 
skyller ein av kopphaldaren. Isipisi.


Og i morra så skal eg syne dykk den andre tingen eg
fekk heim i dag. See you later. :)




3 kommentarer:

My Dream sa...

;)

Mitt Hvite Skattkammer sa...

ja de der sto jeg med i hånden en stund, men la de tilbake igjen da det ikke helt var meg ;) ...men de er jo kjempesøte ;)

Bondekjerringa sa...

Stilige kopper, skikkelig retro :)
Fins ikkje noe bedre enn kaffe og baileys nei! :) I Sverige får man det servert med krem og brunt sukker på, NAM! Du kan tro jeg tok den tradisjonen med meg hjem til gårds!