søndag 12. februar 2012

Finaste radioen er blitt min. :)



Atter ein gong har eg vært inne på
Finn Kvinnherad på FB, og eg finner meg alltid
noko veldig fint der. Og siste kuppet er eit
superfint radioskap.




For dette radioskapet måtte eg berre 
betala 500,- , det er nesten ingenting, i allefall
i forhold til kor mykje glede eg vil få av den. 




Dette er ein Tandberg Supersilver 75-14.
Dei vart produsert mellom 1959-1961. Eg hadde
jo tenkt å ha platene mine i den, de kan sjå at dei ligg
inni. Men det er altså ikkje plass til dei, for den er laga til
for dei 78-platene som var på den tida. 




Og no kan eg høyre på radio i stova, sjølv om FM-senderen
berre går frå 87-100 MHz, så er det jo nok av kanalar
å velgje av.




Skulle sikkert ha laga eit morsdagsinnlegg i dag, siden
det er morsdagssøndag i dag. Men vi feirer ikkje morsdag
og farsdag, vi feirer oss sjølv heller titt og ofte utanom. :)

Og når eg får ein sånn fin radio på døra, ja då kan da
vere nett kva dag da vil, for meg er det ein lykkedag 
i allefall.

Ønskjer alle mine lesarar ein flott søndagskveld. 




6 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

F A N T A S T I S K!!!!!!
Kjenner jeg får litt hjertebank her, for en utrolig flott radioskap.

Fin søndag til deg også, og selv om du ikke ferirer morsdag så er det jo likevel det. Og du er mor. Så - god morsdag;-)

Klem
Hanne.

Bettum Villa sa...

Så stilig radio!!
Og takk for snill kommentar inne hos meg.
Klem Madelén

Sareptas krukke sa...

Gratulere med herlig radiokabinett - vakkert og praktisk! Jeg vet ikke navnet på koppene, det står ikke navn under og jeg har ikke oversikt over ulike mønster - dessverre. Ønsker deg og dine en fortreffelig søndagskveld:-)
Anita

Barbros lille atelier sa...

Så stilig!! Et kupp!

Jeg kan godt kjøpe stoffet for deg på Åhlens. Må bort og kjøpe mer likevel:-) Det koster kr. 149,- pr meter.

Anonym sa...

FANTASTISK RADIO!!! Skulle ha gjort mye for å ha en sånn radio til i heimen!!! Den passer perfekt hos deg.

Mitt Hvite Skattkammer sa...

hmm, det står en nesten maken en oppe på sim gjenbruk bare til opplysning ;) Flott radio forresten :)))