torsdag 29. mars 2012

Siste innkjøp.



Eg klarte ikkje å dy meg når eg såg dette for salg
på Finn Kvinnherad. 




Ja kva har eg no kjøpt meg no då?
Eg sa at eg gjekk ikkje over 500,-, men det
var visst fleire enn meg som ville ha dette. 




Skuffa med fint hyllepapir i.
Budet var komt opp i 700,- så eg hadde eigentleg
slått ifrå meg at eg fekk dette.




Ser du kva eg har kjøpt meg? Ja det er det,
eit nydeleg sminkebord i teak.
Joda, det er små merker i det, men ikkje sånn at
det skjemmer ut bordet. 




4 minutter før budrunden vart avslutta, så berre
sånn plutseleg hadde eg bydd 50,- over forrige bud. hehe
Pleier av og til å sei at eg burde ha på meg polvotter når
eg sitter på FB. *ler*

Men finaste sminkebordet for bare 500,-, det er no ikkje
så gale pris det vel?
Eg er no veldig nøgd med kjøpet iallefall.


I morra er det fredag og kafedag. Gleder meg.
Ha ein fin kveld alle saman. 




2 kommentarer:

Sologbolig sa...

Flott sminkebord du har fått tak i. Og prisen er jo grei også. Ha ei fine helg !

Hellohello baby sa...

Det der får du 2-3000 for i Oslo ;) Så du har gjort et knallkjøp spør du rette folka! (red,les: meg, hehe :P )