fredag 9. mars 2012

Helg og handel. :)



Litt meir handling har det no blitt på meg ja.
Blir sånn når ein finn ut at ein skal skifte ut mesteparten
av det ein har. 




Denne fine skjønnheten blei min for den nette sum av
175,-. Syntest det var ein god handel eg.
Fine raud og kvit kaffikanne, blir fin med ein vårblom eller
nokre krydderurter opp i den. 




Må jo berre innrømme at eg synest den har verdens vakraste
og enklaste mønster. Det enklaste er ofte det beste, seier dei
i reklamen, og det stemmer nok det ja. 




Og i helga så er det loppis i nabobygda, så då håpar eg at
eg finn meg nokre skatter der og.
Men eg finn jo forsatt ting og tang inne på Finn Kvinnherad,
siste kjøpet mitt der inne er eit Figgjosett, til den nette
sum av 250,-.
Så no får eg berre møsa meg inn til Rosendal og få henta det. 




Er det ikkje fint? Men no treng eg muggen til dette settet, ja
sukkerbitskåla og. Så får eg ta det litt etter litt. :)

Ønskjer alle som er innom ein strålande fin helg.
Er det kanskje fleire som skal på loppis?




5 kommentarer:

re:signert sa...

Takker for skjønne kommentarerer, her og der!! Takk, takk, takk! For en kul kanne. Elsker det mønsteret. HAr masse i serien selv!! Retrooppdraget var drømme jobben det, så ble det så kult! Loppis på søndag..vet ikke! Har ikke bil i Rosendal desverre denne gangen. Reiser til Oslo rundt kl 1430, uansett knapp tid?!??! MEn takk for at du sier fra!! God helg!! Signe

re:signert sa...

Takker for skjønne kommentarerer, her og der!! Takk, takk, takk! For en kul kanne. Elsker det mønsteret. HAr masse i serien selv!! Retrooppdraget var drømme jobben det, så ble det så kult! Loppis på søndag..vet ikke! Har ikke bil i Rosendal desverre denne gangen. Reiser til Oslo rundt kl 1430, uansett knapp tid?!??! MEn takk for at du sier fra!! God helg!! Signe

Fossestua sa...

Grattis med skattene :) Håper du får tak i delene du mangler til settet.
Ha ei fin helg :)
Klem fra Lise

Nina sa...

Å, guri! Disse tingene er jo helt konge! Kanna har det mønsteret jeg ønsker meg (men i turkis farge) og serviset er jo knallstilig,- heldige du!

Janne sa...

Merka jeg ble så misunnelig at jeg nesten kasta opp da jeg så prisen du har betalt for Barcaroleserviset ;)

Heldig!!!