onsdag 2. februar 2011

Nydeleg innevær. :)

Ja stort meir er det ikkje å sei om været vi har no.
Men når det er sånt fint innevær, då kan ein med godt
samvit sitte inne og finne på koselege ting.

Eg held på å hekle eit Stjerneteppe i mange fargar.
Det er eit resteprosjekt, då eg hadde litt garn igjen etter
å ha laga babyteppe til stesøstra mi som fekk ei søt
lita datter i desember.
Og så er det jo salg på -nille no, så då måtte eg inn å
kjøpe meg litt til garn. Har jo så lite i frå
før av, berre ein 30 kilo.  hehe


Her er teppe til min stesøster , men det var før eg
hadde heklet kant rundt og laga blomane. Men gløymde å ta
nytt bilete før eg sendte det av gårde.


Oppe i høgre hjørnet er starten på Stjerneteppet.
Oppskrift på det kan du finne her . Det er på
engelsk, men ikkje så vanskeleg å få til.
Så skal eg strikke ei baggy lue til ei jente. Så då
måtte eg handle inn litt Alfa også. 


Så har eg vært på Baronessa igjen, ja det var der eg kjøpte
Alfa-garnet,  og då er det så lett å bare kjøpe litt
til vettu. :)


Men denne gongen var det noko eg trengte altså.
Eg fant ei fin knagglist som eg kunne henge nokre
av smykkene mine på. Dei hadde ei med to høgder med
knagger, og ser jo at eg kunne ha valgt den ja.
Men men, får finne på noko anna til resten av smykkene.

Denne heng strategist til på badet, sånn at eg kan bare ta på
meg det smykket og det armbandet eg vil ha den dagen. :)

Nei, no skal eg sette over middagen, så skal eg hekle litt
vidare på teppet mitt. :)


Ha ein fin dag vidare, enten du har fint innevær eller
utevær. :)


.

8 kommentarer:

Tomines hjem sa...

hei kjære deg, og tusen takk for hilsen hos meg ang innlegget om mobbing. ♥♥♥

Det er et utrolig viktig tema, og jeg er glad det passet perfekt til dine gutters mot- dag på skolen.

vi har også sendt det rundt og snakket masse om det hjemme..

Lev livet lykkelig.. det må gjelde for alle..

♥♥♥

Shy sa...

Hekla stjerneteppe? Det har eg faktisk ikkje høyrt om... Eg heklar bestemorsruter. Enkelt og greit!

Nostalgia sa...

Nyyydelig ! Du er en mester med heklenålen :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem*

Fiolkransen sa...

Nydelige ting du lager. Kjekt å bruke restegarn, blir jo fort bare liggende

Ønsker deg en god kveld:)
klem fra Thea

Anlen sa...

Flotte teppe:) Og så ser eg at du har nye prosjekt på planen, det er nok ingen fare for at du blir arbeidsledig...

Mitt Hvite Skattkammer sa...

ja hekle det kan du Grete.... det ble rett og slett nydelig som vanlig :o)

du har fått hengt opp det hvite opphengen vi kjøpte du ... ohh ... har ikke funnet riktig plass enda jeg ... ville ha det på badet , men der er det jo fliser, og de vil jeg ikke lage hull i ..hmmm ... må gruble litt til ...


så etter den jenta så blir det vel baggy lue på minsten min også da eller * hint- hint* ;)

klem :)

No.15 sa...

Award til deg, hos meg :)

Martilie sa...

Så lekkert hekleteppe! Imponert :)

Flott smykkeoppheng - greit å ha det tilgjengelig..

Klem fra Tove