søndag 13. februar 2011

Morsdag og besøk.

Eg er så heldig at eg har storfint besøk på morsdagen min.
Eg har fått besøk av min datter og hennes to søte små.

Dei fekk ikkje lov å reise heim på helgepermisjon frå Haukeland,
fordi at dei bur for langt vekke.
Men.........det gjere ikkje eg. :) Så då kom dei hit i helga.

Siden det er morsdag så må jo gullklumpen til mormor få smake
på litt gode ting, ikkje sant?
Men om Martin syntest is var så veldig godt, ja
det kan diskuterast.  hehe



Men i dag skal vi ikkje berre feire morsdag, vi skal feire 4 års dagen
til Julie som er på fredag, må jo benytte annledningen
siden ho er her. :)
Fina vetlamollo til mormor.




Og til meg sjølv frå ungene så har eg vært innom Baronessa 
og kjøpt meg denne fine krukka.
Eg har fylt den med dei gamle fine lommetørkeler (som
eg har kjøpt på loppis), og nokre smykker og fine band.




Ønskjer alle mødre ein fin morsdag.
No skal eg kose meg vidare med barnebarna mine.



. 



7 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Nydelig barnebarn, herlig med den isen :)
En fin morsdag til deg også, klem.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det er nok kjekt å få koble ut litt frå sjukehuslivet, ja:) Håpar dåke har hatt ei koseleg helg i lag!

Gyngestol og kaffigrut sa...

Herlige barnebarn!
Håper dere har hatt en koselig morsdag!

No.15 sa...

Åå, så koselig! Nydelige barn :)

Ja jeg har fått nyss i at en pakke er med mannen hjem. hihi ;-D

Ha en flott ukestart.

KLEM

ide-puffen sa...

Søteste barnebarna ja. Hi hi blinkskudd av lillegutt.
Nydelig skrin du har fått(kjøpt) deg. Virkelig fint.
Ha en flott uke.
Klem
Randi

Lykkeliten sa...

Så herlige barnebarn du har♥
Kjempe deilig for de å kunne ta helgen hos deg, og ikke på haukeland:)) Det er ikke en koselig plass akkurat. Og gratulerer på forskudd med fireårsdag:)
Ha en nydelig kveld, klem♥

Tove sa...

Hei og tusen takk for koselig hilsen fra deg.
Så koselig med besøk av dine nydelige barnebarn.
Nyt dagen
Klem Tove