mandag 7. februar 2011

Meir loppis og ei gledeleg nyhende. :)

Her kjem litt til av det eg kjøpte på loppemarkedet
på laurdag. Ikkje dei heilt store skattane, men men.

Eg fant og ei flott tallerkenhylle, men gløymde igjen ein del
til den så må opp på bedehuset i løpet av veka å hente den.

Kjøpte meg nokre små fine figurer, har litt sansen for å bruke desse
på lysfat og i andre sammensetningar.




Den engelen er sikkert heimelaga, men den var berre så
søtt og sjarmerande fjes på så den måtte eg ha.
Den vetle jenta som spelar tverrfløyte var av den typen eg
synest er fin å sette på eit lysfat Den er vel ikkje større
enn 5 cm, så den gjere ikkje så mykje ut av seg.
Guten har eg tenkt å gje til min datter, den passer ilag med pynt
til guten hennes.



Er så skjønne fine detaljer på denne jenta.
Må få laga meg eit fint lysfat der ho synest godt. :)

Ellers var det bare noko anna smådill.
Fant tre til av desse lommetørklene som er så fine, samt
to grytekluter eg skal sy på noko pynt til kjøkkenet til ei venninne.
Akkurat rette blåfargen for ho.
Så fant eg eit eller anna dingseboms som eg trur eg treng til
konfirmasjonen til sønnen min. Vi skal lage koldtbordet sjølv,
så då tenkte eg at dette må jo vere det perfekte instrumentet for
meg, så lepp eg å stå der med kniv og prøve å få det fint. :)



Fant meg og ei fin lita ramme som eg tenkte ville
vere fin til å ha barnebarna i.




Og eit par gode heimestrikka vottar. Dei er litt store til meg
men tenkte eg skulle prøve å handtove dei så eg får dei i
rett størrelse.




O

Så må eg få ønskje velkomne mine nye følgere.
Tusen takk for at de vil følge bloggen min. :)

Ha ein fin kveld.



.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Å, så søt den lille figuren var , jenta som spiller fløyte!
Men enda søtere er hun som så konsentrert sitter og spiller DS ;-)
Håper inderlig at hun blir frisk !

Klem fra Ingunn :-)

Bird on a wire sa...

Så godt å høre at det skjer noe og krysser fingrene for at alt skal gå helt fint. Ikke lett for dere som sikkert bekymrer dere hele tiden.

Fiolkransen sa...

Så mye flott du fant. Søte engler:)
Synes gryteklutene du fant også var vakre!

Ønsker deg en flott Tirsdag!
Klem fra Thea

Martilie sa...

Det var gode nyheter det! Så flott at hele familien kan senke skuldrene igjen..

Skjønne småting, jeg plasserer alltid småting på lysfatene mine :) Akkurat nå en blå elefant datteren lagde på keramikk :) Kjempesøt..

Nyt dagen!

Klem

Veien til frihet sa...

Så søt hun er der hun sitter med Ds`en, og Ds er jo et fantastik tidfordriv - det mener iallefall min kongle ;)
Ønsker henne god bedring :)
Klem klem

Anlen sa...

Kos med loppis! Og så søt jenta "di" er, der ho er oppslukt med ds-en:)

Lykkeliten sa...

Får klump i halsen av å lese om syke små:((
Håper det går strålende og at hun fort er tilbake i full fart:) De figurene var kjempesøte! Også en engel da... hehe, de får man jo ikke nok av:)

Her har snuppen funnet ut at DS er tingen... Men enn så lenge er hun enig i at den er mamma sin, og at hun kan få den når hun begynner på skolen;))

Ha en nydelig uke, klem♥