lørdag 28. april 2012

Sjukdom og operasjon.


Ser eg skulle ha oppdatert bloggen for lenge siden,
men nett no så skjer det så mykje her at har
ikkje noko å oppdatere om.


Barnebarnet mitt ligg på Rikshospitalet, der ho på tirsdag 
gjennomgikk ein veldig stor operasjon. 
Vi veit forsatt ikkje om det har gått bra.  :(




Så eg kjem ikkje til å oppdatere bloggen så lenge ho ligg på
intensiven på sjukehuset. 



Men har eit ønskje til dei som leser bloggen.
Datteren min har ein kampanje på gong, der ho vil ha inn
at ein sjekker blodtrykket på barn når dei er på kontroll.

Hadde dei gjort det på mitt barnebarn, så hadde ho kanskje ikkje
vært så sjuk i dag som ho er. 


Håpar ein del vil ta seg tid til å signere denne kampanjen.
Og gjerne spre den.
Mål blodtrykket på barn/oppdag skjule sjukdommar tidlegare.


See you later. 

5 kommentarer:

Liza sa...

God bedring til den lille
Varme tanker til dere.
Klem
Liza

blackenpot sa...

Ønsker en god bedring til ditt kjære barnebarn.

Anonym sa...

Ønsker god bedring til barnebarnet ditt - og har signert kampanjen!

Snuskebassa sa...

Krysser fingrene for at alt går godt. Alltid vondt når barn er syke. Og det er hjerteskjærende å tenke at det ikke hadde trengt å bli slik. Jeg skal sjekke linken og skrive under.
Stor klem fra LIV

Hellohello baby sa...

Takk for tipset. Det skal jeg huske på neste gang. Lykke til videre og sender alle mine beste ønsker for god bedring.