torsdag 20. januar 2011

Siste rest frå Loppiset. :)

Beklager at det ikkje kom noko innlegg i går,
men var ikkje i form til å ta bileta av siste rest
av det eg fekk med meg frå loppiset.

Har prøvd med på å lage kollager i Picasa. Så
om bileta ikkje vert fine, så får eg finne på noko
anna til neste innlegg.

Eg er utruleg glad i fine glas-skåler og gjerne dei
med lokk. Og på loppiset fant eg både ei fin skål
med lokk og ei osteklokke.
Dei skal få pynte fint opp her hos meg ja.




Her er osteklokka, ikkje plass til store osten på den.
Men ein liten ost går fint. Men eg skal ha den til
å legge noko fint pynt på. Nett no så ligger ei lita
brikke eg har hekla og smykke og armband i hjarte-
serien som eg har kjøpt på Match.




Og i glas-skåla har eg lagt i kandissukker. Kjekt å ha
liggande til å putte i teen eller bare ta seg ein bit
om ein vert sukkersjuk. :)





Kjøpte også dette broderte biletet som eg berre
betalte 20,- for.
 Det skal få  henge i trappegongen i lag med åklet
som  eg har som bakgrunn her.
Eg er veldig glad i desse haustfargane.



Ha ein strålande fin dag alle sammen.
No skal eg kose meg med ein god kopp med
fruktte med kandissukker i. :)


.





6 kommentarer:

No.15 sa...

Fine loppeskatter du har funnet. Koselig med osteklokker, om det er ost eller noe annet inni, dekorativt er det :)

Ha en finfin dag.

klem

Unknown sa...

Så fine ting du har fått deg og til en såå fin pris også;-D Jeg hadde nok gått helt av hengslene for å få tak i slike skatter;-D
Ha en fin dag!

Klem fra Grete

Fiolkransen sa...

Så heldig du har vært! Virkelig flotte ting du fant:)

Tenk nå er det snart helg igjen:)
Klem fra Thea

Anonym sa...

Flotte ting du har kjøpt deg.
Håper det går bedre med deg.
Ønsker deg en fortsatt fin helg, nyt den
og kos deg masse.
Klem fra Mio

Sivs hus sa...

Hei, Takk for koselig hilsen. Gratulerer med flotte funn. klem Siv

Ida sa...

Flotte kupp! Det ligger en Award til deg hos meg:-) Klem Ida