søndag 28. november 2010

Hobbykveld og litt til. :)



På torsdag var eg på hobbykveld hjå
5 damer som samla oss for å sy litt i lag.

Eg sydde meg to puter og ein smykkepose.

Pute med motiv.


Nakkepute med fyll.


Og smykkeposen, dessverre litt dårleg bilete.
Desse posene er så kjekk å oppbevare smykker i.
Får akkurat plass til smykke, armband og øredobber i sett.
Fine til å gje til familie og venner når du gir dei eit smykkesett.
Enten kjøpt eller heimelaga.


Så har eg som vanleg vært ein på ein liten kafetur med ei venninne.
Det er nok som eg prioriterer å gjere ein gong for veka.
Og då var eg først innom -nille der eg fant nokre fine blanke
fulgar med fjørhaler. Og nede på Europris fant eg nokre liknande
fuglar i lilla. Pynta dei på urna mi med trollhassel, eføy og dei
fine søte lysene mine i gamledagse lyshaldere.
Må jo ha litt lilla til adventspynt. :)


Så har eg også handla litt hos Partylite .
Har kjøpt meg gjestesåper med lavendelduft.
( bilete lånt hos partylite )


Votivlys. Med juledufter og ein pakke med 16 ulike dufter.
Dette er lys som brenner i opp til 11 timer. Flott no når det
er mørkt så lenge. Fekk testa dei ut i går då eg var på
LP-kveld hos min søster. Knallkjekk kveld der vi hadde med
oss gamle LP-plater, drakk gløgg og lytta til fin musikk.
( bilete lånt hos partylite )


Kjøpte meg også ein fin nisse hos dei.
( bilete lånt hos Partylite )


Og til slutt vegglysestaken som eg har hengt opp i gangen.
Synest den er så vakker.


Nei no må eg sjå over resten av adventspynten min.
Eg pyntar berre med kvit og lilla pynt no frem til lillejulafta,
då skifter eg over til raud, grøn og gullfarga pynt.

Koseleg at du titter innom, og eg set stor pris på om du
legg at ein liten kommentar.

Ha ein fin 1. søndag i advent.


.


1 kommentar:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Et lerketre dyrket i drivhus har nålene på. Etter at jeg har plantet det ut til våren vil det oppføre seg som andre utevoksende lerketrær;)

Fine ting du har sydd.
Ha en fin dag.
Klem:)