onsdag 4. juli 2012

Gåve av gjestene.



No for tida så har eg besøk av min eldste datter, min svigersønn 
og to herlige barnebarn. 



Dei har nett vært ein liten tur i Danmark, og der har dei kjøpt
feriegåve til meg. :)




Sjå denne fine Cornflakesboksen dei fant til meg. 







Eg hadde så lyst på den Kiwi solgte her for nokre år sidan, men fekk
aldri tak i den. Men denne er no minst like flott då. :)




Og så fekk eg desse to små skjønne flakongene til å pynte på
badet mitt med. Er dei ikkje søte vel?




Så får vi sjå om eg kjem igong med blogginga mi.
Har no handla ein god del på Finn Kvinnherad på FB.
Utruleg mykje fint som vert lagt ut der for tida.

Ha ein fin kveld vidare. :)



1 kommentar:

Brunt sukker sa...

SÅ KJEKT MED BESØK:))FLOTTE GAVER VEKK DU OGSÅ:))KLEM FRA ELI:))