tirsdag 13. desember 2011

Pynt frå Åhlens og vinnerlykke.



Her i veka så såg eg i Dagbladet noko fin pynt på Åhlens.
Men har vi den butikken her då? Neida.

Men eg la ut lenke til dette på FB, og der fekk eg napp, ei skulevenninne
som bur i Bergen kunne kjøpe dette til meg. 

Lykke 




Det var nokre fine raude epler i den annonsa.
Dei var berre så søte, så eg måtte ha meg 3 stykker av dei.
Tenkte dei skulle få liggje på eit lysfat i jula, når eg har
fått rydda vekk adventspynten min. 




Eg fekk ho og til å kjøpe to sånne juletrær, var ikkje dei og fine?
Er litt usikker på kor eg skal ha dei, men det vert heilt sikkert ei råd 
med det og skal eg tru. 

Ellers så har både eg og datteren min hatt vinnarlykke i det siste.
Eg nominerte ho på -nille sine sider til å vinne noko frå -nille
som eg hadde tatt bilete av.
Og då tok eg å la inn biletet frå forrige innlegg av den fine lyslykta mi.

Og ho vant nomineringa.
Kan sjå om det her  på innlegget frå 13. desember. 




Og eg sjølv vant eit gåvekort på 500,- på -nille.


Skal nok finne noko fint å bruke da gåvekortet på. :)

Ønskjer alle som er innom ein fin kveld. 






3 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Fine saker fra Åhlens! Åhlens er en favorittbutikk her, og heldigvis så har vi den like borti gaten:-)

Gratulerer så mye med vinnerlykke! Lykten din var kjempefin!

Klem

Liza sa...

Søt juletrepynt, var selv på Søstrene grene og der hadde de noe som lignet og mange søte pynt.
Gratulerer med Gavekortet:)
Klem
Liza

Anonym sa...

Kjempefin pynt du har fått deg:)
Og grattis med vinnerlykken. Jeg hadde nok ikke hatt noe problem med å bruke 500 kr på Nille;)
Håper du koser deg i førjulstiden.
Klem fra meg!