torsdag 19. mai 2011

Konfirmasjon og 17. mai.



Den 8. mai i år vart min eldste sønn konfirmert.
Vi hadde ein flott dag, med nydeleg vær og koselege gjester.

Guten sjølv bestemte all pynt til dagen.
Det var jo hans konfirmasjon sa han.




Og vi hadde Koldtbord som vi laga sjølv til middag
og mange gode kaker.




17. mai tok vi stille og roligt heime.
Men vi fekk oss både is og pølser med brød.

Og så måtte vi sjølvsagt ha rømmegraut til middag,
det er einaste maten som duger for meg den dagen. :)




No vart det litt lang tid før eg fekk laga eit innlegg
denne gongen.
Men eg er forsatt sjuk, så eg har vært totalt utslitt
dei siste vekene, men no ser det ut som om
formen tar seg opp igjen, heldigvis.

Ønskjer alle mine lesare ein flott kveld.


Og i morra er det fredag så då skal eg på
venninnetreff på Konditoriet her. :)


3 kommentarer:

Nostalgia sa...

vel overstått ! kjekt med konfirmasjon, men godt når det er over også :-)

Ønsker deg fortsatt god bedring :-)
Klem*

Anonym sa...

Vel overstått med konfirmasjonen!
Så nydelig bordet var pyntet!
Rømmegrøt er godt det!
Ønsker deg en fin helg og god bedring!
Stor godbedringsklem fra Mio

Henriette sa...

Er vel litt min feil og siden eg ikke fekk sendt deg bildene før i dag :-p

Og ville minne deg på at du må ta med Oriflame brosjyrer på venninne treffet ditt i morgen :)