fredag 1. april 2011

Og litt meir loppisfunn.

Her kjem litt meir av det eg fekk fatt i forrige søndag på loppis.

Denne boksen/skrinet eller kva det no er synest
eg var så søtt at eg måtte ha det med meg heim.
Fekk det for 50,-, så ikkje så værst pris det.
Er vel litt meir retro enn det eg egentleg pleier å like,
men skal no finne ein fin plass til det.




Lurer litt på om det har vært brukt som eller er eit matskrin,
for inn i er det uttrekshyller til å legge noko på.

Men uansett trur eg ikkje at eg kjem til å
bruke det som matskrin nei.
Men finner sikkert eit godt bruksområde til skrinet.
Muligens kjekk å ha til noko av hobbystasjet mitt.




Fant også denne fine kista.
Veit no ikkje heilt kva den har vært brukt til.
Ei venninne meinte no at dette måtte no vere ei vinflaskekasse,
men trur ikkje heilt det for det er ikkje for inne i kassen.




Men skal no heilt sikkert finne eit fornuftigt
bruksområde til denne også.

Liknar litt i stilen på det ein kan kjøpe på Baronessa,
men er ikkje heilt sikker .

Den har iallefall samme farge som stovebordet,
så muligens litt garn og pinner kan få plass i den. :)




Og sist men ikkje minst, eg fant denne ybersøte
lille emaljekasserollen til bare 10,-. 
Tenkte at den skulle eg ha på kjøkkenet med
nokre urteplanter i.

Den er ikkje så stor, trur det går knapt ein 1/2 liter
i den. Men uansett, fin til pynt er den no.




Men no skal eg og feberen min slappe av resten av kvelden,
for i morra er det eit nytt loppis å besøke.

Er det mange andre kanskje som har loppisplaner for helga?


Ha ei strålande fin helg alle saman. :-)



.




8 kommentarer:

Nostalgia sa...

Visst er det loppiser i morgen :-) Her blir det valgets kvaler... _For et herlig skrin du har funnet og kroner 50 er et kupp synes jeg. Skriner er kjempekjekt til smørbrød når du skal på piknik :-)

Håper feberen snart gir seg,,

Klem :-)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så flotte skatter, likte spesielt godt den lille emaljegryta. Herlig.
Kos deg på loppis, her er det fotballcup på programmet.

Meta sa...

Den emaljegryta blir nok flott med en urteplante eller en annen plante oppi.:)

Skulle ønske det var flere loppiser rundt her. Elsker nemlig loppiser. Og auksjoner.

Ønsker deg en herlig og kreativ helg!:)

Shy sa...

Fine ting! Du må no sjå til å bli frisk snart!
God helg!

Anonym sa...

Så mye fint du har funnet på loppis!
Håper det går bedre med deg!
Stor godbedringsklem fra Mio

Bird on a wire sa...

Hei, hei og god bedring. Flotte loppisfunn du har gjort.

Det venter en award på deg inne hos meg hvis du vil ha den. Ikke noe press og stress :)

God mandag!

Ida sa...

Du er så flink til å finne skatter! Ha en fin kveld og god bedring! Klem Ida

Unknown sa...

Helt herlig! Jeg følger *smil*