torsdag 10. mars 2011

Eit nytt fint syskrin.

I dag var eg utfor døra for første gong på 14 dager.
Eg fekk sjølvsagt influensaen,
sjølv om eg ikkje hadde bestilt den. :P

Den var rett og slett ikkje kjekk å få nei, feber,
vondt i hodet og verk i heile kroppen. Fysjom, godt
eg er ferdig med det for denne gongen.

Og siden eg no først kom meg på butikker
så måtte eg jo innom Baronessa ein tur igjen,
ja og sjølvsagt hadde eg med meg noko derifrå ja.




Eg fant dette nydelege syskrinet.
Det blir flott å få samla litt av småplukket mitt i det.
Til no har eg berre hatt ei lita trekantveske sydd av
voksduk til dette.
Så muligens eg får litt meir orden i systemet mitt.
Likte veldig godt desse miniatyrfigurane i lokket. Det var
vel dei som fekk meg til å kjøpe dette.



I går reiste vetlamollo mi til Rikshospitalet.
I morra skal ho opererast. Så eg kryssar fingrane for
at dette går som planlagt. Då er ho tilnærma frisk etterpå.
Ho må muligens gjenta operasjonen om 2-3 år. Men det
får tiden vise.

Her sitter ho inne i flyet og ser ser rundt. Var jo litt spennende
dette å få fly for første gong. Sjølv om flyet var over 1 time forsinka. 



Bildet har eg ærleg og redeleg stjåle i bloggen til
datteren min.  hehe

Ønskjer alle sammen ein fin helg.


.


3 kommentarer:

Fiolkransen sa...

så kjedelig å være syk med influensaen, håper du er bra nå. Syskrinet du fant var kjempeflott, kjekt med de små rommene:)

Lykke til til for vetlemollo di..uff ikke noe morro når så små må operere..

Klem fra Thea

Ida sa...

Nydelig syskrin du fant deg der:-) Godt du er bedre og håper alt går vel med vesla. Det var et godt bilde du hadde rappet der:-) Sier mye om hvordan hun har det der og da, syns jeg. Klems!

Birte sa...

Hei hei..

Takk for koselig kommentar inne hos meg.

Koslig blogg du har her da:-)

Håper det går fint med vetle gulle, krysser fingrene for deg..

Klem Birte