mandag 4. oktober 2010

Venninnegåve + litt til.

Eg er så heldig at eg har kjekke
venninner som er flink til å gje meg
og andre venner fine oppmerksomhetsgåver.
Denne gongen er det min venninne med
bloggen: Mitt Hvite Skattkammer som
kom meg ei fin gåve til meg.
Fekk dette søte hjarte med eit flott
kort til.



Og på Baronessa fant eg denne fine
steinen med teksten: Takk



Og så hadde dei fått inn desse
duftstearin-pakkane igjen.
Eg valgte den med Wildberry, synest
den dufter så deilig.
Men må kjøpe meg ny holdar til dette,
knuste dessverre glasfatet i går. :(
Men trur -nille har inne sånne no.






Og så skal eg prøve å verte flinkare
til å leggje igjen spor etter meg.
Er innom utruleg mange bloggar kvar dag.
Men må innrømme at det er få plassar
eg skriv ein kommentar.
Og det er jo litt sløvt, for eg
er jo så glad for kvar ein kommentar eg
får sjølv. Så kvifor eg tullar med dette
sjølv veit eg ikkje.
Er du og ein sånn bloggsufar som berre
surfar rundt og gløymer å leggje ingen
spor etter deg?

Er det forresten greit å berre gå innom å
sei "Tittar innom for å helse på".
For det er ikkje kvar dag eg
liksom har noko å sei.
Trur bloggen tullar litt med meg i dag.
Får ikkje lov til å skrive noko i
mellomrommet her mellom tekts

og bilete. hm.......


Så eg trur eg sluttar av blogginga for i dag.
Trur Blogspot er litt humørsjuk for tida, for
i går fekk eg ikkje lagt inn bilete uansett
kva eg gjorde.

 
Uansett. Ha ein fin veke. :)



.

8 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Ja, det er ikke lett å få lagt inn innlegg om dagen. Jeg bruker nå Picasa og det er litt bedre.
Ha en fin dag,klem.

Anonym sa...

Nydelige gave og kort du har fått.
Synes ikke det er så vanskelig å lage innlegg lenger, da er det verre med kommentarene som forsvinner. Men fikk et tips om å bruk F5 knappen når Error 503 kommer opp.
Enig med deg det er mye bedre å bare skrive titter innom for å hilse på, er jo veldig kjekt med et lite spor da.
Ønsker deg en fin ny høstuke.
Klem fra Mio

Barbros lille atelier sa...

Så lekker venninnegave du har fått! Heldige du:-)

Mye tull med Blogger for tiden - jeg sliter med å få lastet opp bildene, men det ordner seg vel:-)


Ha en fin dag!

Klem

Shy sa...

Fine gåver!
Tek litt tid å legge att spor i alle bloggar eg skulle ønske å legge att spor i....Kjekt både å lese, og å kommentere og å få kommentarer.

Hilde sa...

Takk for koselig kommentar! Finnes kirsebærskålene med lokk også ja? Det har jeg ikke sett. Liker de skålene veldig godt! De er så søte! :-)

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Så koselig at du likte gaven .... Da er det ekstra gøy og gi dem bort vet du <3

ja blogspot er ikke noe i humør i dag fant jeg også ut, tok eeeeviheter og laste opp de to bildene mine jo .... og jeg har jo all verdens tålmodighet .... argh ....

Kaffebeøk av gode venner har jeg ALLTID tid til ... bare og komme....

klem Babsy

Brit Strikkenerd sa...

Kjekt å få gaver og kjekt å gi gaver:)
Takker for at du er med i mitt store julekalenderlotteri:) Og takker for titten i din bloggverden:) Ønsker deg en hærlig høst!

Bling - our elf on the shelf sa...

Herlig venninnegave du har fått :)
Jeg sliter også med blogger om dagen. Enkelte ganger får jeg ikke lastet inn bilder i det hele tatt (da bruker jeg photobucket i stede), andre ganger går det på forsøk nr 5. Tålmodighet er en dyd ;)

Men baby på armen halve dagen hender det ofte jeg leser i blogger uten å kommentere. Tenker ofte at jeg skal tilbake å legge igjen en hilsen når prinsen legger seg for kvelden. Men selv om tanken er god er det ikke alltid den blir satt i handling ;)

Ha en fin dag.