tirsdag 13. juli 2010

Kafebesøk og handel.


I går var eg på kafebesøk og shopping i lag med
Mitt Hvite Skattkammer . Vi fekk oss kake og kakao
på To Søstre, etterpå måtte vi rundt og sjå om
vi fant oss nok fint. :)



Denne rammen frå Ib Laursen fant eg på Baronessa.
Ho hadde også halv pris på ein del Green Gate, men ikkje
av den typen eg ville hatt.

I denne ramma skal eg ha bileter av ungene. Var så kjekt
å finne ei fin ramme som hadde plass til mange bilete.



Så gjekk vi ein tur bort på Møbelringen for å sjå på kva
fint stasj dei hadde.
Der fant eg desse tre fine boksane. Dei kosta berre 179,-
så då var det berre til å ta dei med seg heim.



Fant også denne fine tavla som ein kan ha bilete i.
Lurer på å bytte den ut med den som allerede heng på
kjøkkenet. Og så må eg finne nokre fine bilete som passar
til kjøkkenet. 



No er det denne Frieletavla som heng på kjøkkenet.
Den fant eg i ein kontainer då eine resturanten her
holdt på å pusse opp. Ja eg fant også ein kaffikanne i
kopar og ein striesekkpose med Frielemerket på.
Kjekt å ha. :)


Minner om min Give Away med trekning 1. august 2010.

Ha ein strålande fin tirsdag.



.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes herlig ut med kake og kakao.
Nydelige ting du hadde kjøpt deg.
Likte godt Friele tavla også.
Ønsker deg en fortsatt fin sommerdag.
Klem fra Mio

Fiolkransen sa...

Så koselige ting du fant! Koselig med kakao og kake:)
Her regner det og har gjort det i hele dag..så vi har en innedag med litt småsysler.. deilig det og:)

Ønsker deg en flott kveld!

Klem fra Thea

Martilie sa...

Høres kjempekoselig ut!
Nydelige ting du har shoppet.. Og friele-skiltet og sekker -jippi sier bare jeg :)

Heldige du!

Nyt dagene!

Klem

InstatreffNorge sa...

Tusen takk for gode ord:)

Da er vi enige i at vi damer bør fortsette å shoppe;) hihi..
Du har gjort noen fine kupp her ser jeg:)

Ha en fin kveld.

Klem Lise

ide-puffen sa...

heia.
Så mange fine ting du fant. Koselig med en ramme for flere bilder. Boksene var billige og dekorative.
Shopping er deilig av og til.

Godnattklem fra meg
Randi

Catje sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Likte veldig godt ramma fra Ib Laursen. Når man har så stor familie som deg, er det jo greit å ha plass til alle på ett sted :)

Catje

En støvel og en sko sa...

Åh, så mange fine ting du fant på shoppingrunden din. Veldig kjekt å handle i lag med venninner. Takk for fargetips, ja, jeg også tenkte litt på lyslys blå. Nå har jeg noen uker å tenke på og høste inspirasjon.
Ha en fortsatt fin sommer!
Klem fra Sølvi

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så koselig meg kafe-besøk! Og ekstra stas når man kan få shoppe litt :)
Kjempefine ting du har kjøpt!

Klem Anita

Familien i Fjellborg sa...

Hei
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Kunne virkelig tenke meg å smake gule bringebær det har jeg aldri smakt.

Så mye fint du fikk kjøpt deg på shoppingrunden. og kaffe og kake e rjo heller ikke å forakte.

la meg til som følger hos deg
ønsker deg en fortsatt god kveld

klem anita s

InstatreffNorge sa...

Tuusen takk for kos kommentar på lykkeinnlegget:) Moro at jeg fikk mange positive reaksjoner på det syns jeg:)
Vi bloggedamer tror jeg er flinke til å nyte de små hverdagsgledene;)
Så flotte ting du har funnet deg da! De boksene var jo kjempefine og så billige! Går jo ann å dekorere de litt også:)

Nattesøvn er det eneste som er minuset med baby i hus ja:P Men det bedrer seg etterhvert;)

Ha en flott dag:)

Klem

Anonym sa...

Hei hei:)
Og takk for hyggelig hilsen hos meg. Kjekt å høre at flere har like dilla på lavendel som meg;)
Hørtes kos ut med kaffebesøk. Og så flotte ting du har fått deg. Likte spesielt godt tavla som du kan sette bilder i.
Kjempekoselig blogg du har.
Håper du har en fin torsdag og at været er bedre hos deg enn det er her. Her pøsregner det.
Klem Elin!

Siljes Hobbyrom sa...

Hørtes herlig ut! Mange flotte ting du fikk med deg!
Frieletavla var jo kjempestilig! Ikke værst og finne en slik en i en kontainer, + de andre sakene :)

Ha en super fredag!
Klem fra Silje

Perlemor sa...

Hei, så mange fine ting du kjøpte!
Jeg likte veeeldig godt den rammen med plass for mange bilder for ikke å snakke om Frieletavlen - fikk lyst på kaffe bare jeg så den, hi hi :))

Ønsker deg en fin helg, hilsen fra Perlemor ;))