tirsdag 1. juni 2010

Ferdigsprayet loppisvarer.


No har eg fått spraya nokre av tingene som
eg kjøpte meg på loppemarked på søndag.

Det er 6 av dei glassbrikkene, syntest ikkje det var
nokon fin farge på dei, men eg likte det utskåre
mønsteret. Så dei to svarte høge lysestakene,  ldet
fine rosa/lilla glasset syntest nesten ikkje på dei.
Ramma hadde ein ubestemmeleg grønngull farge.
Eg likte den mykje betre no når den vart kvit.





Prøver meg på å lage ei fotomontasje gjennom
Picasa, så får eg sjå om at eg får fine bilder
på bloggen med dette.

Om du trykjer på bildet så ser ein det
litt tydlegare. Ser bildet kanskje
vart litt lite.

Kva synest du om bildene?
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Martilie sa...

Likte bildet kjempegodt! Herlig montasje :)

Utrolig hvor mye en sprayboks kan gjøre.. Skjønnet at jeg må prøve.. Har blant annet en jernstake i grønn på terrassen som kunne trengt fornyelse :)

Ha en fin kveld!

Tove

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Se her ja! Det er flere som har gjort loppekupp:) så smart å spraye tingene hvite, bruker du spray på bloks og kun det? Prøver meg litt på det jeg også, men er usikker på om man burde grunne først?
Ha en strålende dag!
Hilsen Jeanette:-)

Anonym sa...

Bildet og montasjen var kjempeflott.
Så fine tingene ble med spraymaling.
Hva skulle vi gjort uten sprayboksen?
Så kjekt at du vil følge bloggen min.
Bli gjerne med på min Give Away.
Ønsker deg en flott torsdag.
Klem fra Mio

Henriette - Tobarnsmor sa...

SV: Veldig morsomt mamma !:p hehe
Satser på at neste gang er den i boks! Ellers blir eg lettere forbanna ! Eg kan det jo! Kan så og si alt, kan sikkert sitere rett fra boka om noen bare sier side 26, linje 5. Kunne eg sikkert sagt ordrett hva som står der:p hehehe
Men, nå skal eg lese det om kollektivfeltet, førstehjelp, miljø og bare en liten oppfriskning i vikeplikt så får det går sin gang! Hehe...

Shy sa...

Hei!
Spray er topp! Fungerer fint på gamle blomsterkrukker!
Velkommen som følger på bloggen min!
Eg er forholdsvis ny innan dette "faget". Mykje å setje seg inn i.
Skal til Bremanger/Igland neste helg også, eg ;-) ;-)