søndag 2. mai 2010

Gjenbruk av gamle eplekasser.

For to år sidan fekk eg tak i 4 fine gamle eplekasser.
Dei har eg satt sammen som ei lita hylle i stova.
Synest det vert fint med desse fine kassene til å
vise frem ting og tang eg er glad i.

På venstre side av kassene kan ein sjå eine
rekvedlysestaken min. Dei kjøpte eg faktisk
hjå på eine rørleggjerbutikken her.

Og på høgre sida er det ein boks med fleire bøker
om bibelen berekna på unger,
den fekk eg av mine besteforeldre då eg var lita.



I den kassen som står på høgkant har eg eit madonna
med barn i. Den har eg sjølv laga av gips.
Dei to fine ungene i hender fekk eg til jul av ei venninne.
Ser dei litt dårleg på bilde, så skal få tatt nytt bilde av dei
ein anna dag. Dei er også laga i gipsformer.



Og til sist så vil eg vise eldstekatten min Odd.
Det er ingen liten katt dette, han er over 6,5 kg.

Han kan verkeleg dette med å nyte livet. :)



Ha vidare ein fin søndag!  

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du sier noe der, jeg prioriterer og lære meg og hekle så bøker er bestillt inn, og garn skal handles i morgen! Tar du utfordringen forresten?

Hehe, har også et lite "beist" i hus, Quatro katten min på 11mnd, han er også 6,5kg og lat.

Ha en fin søndag:)

Anonym sa...

Så morsomt da! :)
Flotte eplekasser forresten, de har noe ala slike på coopen her, men siden det var utstilling fikk jeg ikke kjøpe en:P

Anonym sa...

Takk for tipset, skal se om det er noen bønder her i nærheten som kanskje har slike. Begynner med gammelfjøset til min oldemor.

Ellemeller sa...

Tusen takk for hyggeleg helsing hjå meg! So kule kasser du har fått tak i og so fantastisk lurt med kabeltromlane! Eg har ein stor ein ståande hjå far og har tenkt å bruke den til bord:)

Ocean showroom sa...

Stilige kasser og kul katt:)
Ha en finfin søndagskveld!
Klem, Lene

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Så srtig bilde av han Odd da*ler* mye lik på min "joey" der han breier seg ut og bare nyyyter livet ja *ler* ... ja de kassene dine skulle jeg mer en gjerne hatt koen i.... sukk.... kjempelekkert er det :o)

liven sa...

Er så glad i gamle trekasser jeg....men ikke lett å få tak i slike!! Så du var heldig :o)
Så fin pusen din er da :o)

Takker for hilsen hos meg og ønsker deg en fin og solrik uke :o)