fredag 18. november 2011

Super Mor. :P


Ja no var det lenge siden eg hadde blogga ja. 

Eg har no i ei heil veke hatt besøk av begge døtrene mine 
og mine to fantastisk søte barnebarn. 
Her er det tatt bilete av dei på LynetMcQeen-bilen som står 
på butikksenteret her. 
Den er liksom litt obligatorisk å besøke når dei er her.




Dei hadde til og med seg fine gåver til meg. 
Først fekk eg ein superfin kopp, som sjølvsagt passar til meg. hehe



Koppen er kjøpt på Pur Glede i Måløy.
Heldigvis så har den og nettbutikk. :)


Så kom dei med ein pose, og i den var det ei glasskule med garn på.



Så ein anna type flyteelement i kork.




Og mange fine slipte steiner, steiner som er blitt slipt at tidens tann. 
Vakkert. 



Desse skal eg ha liggjande på ei gammel sildekasse som
eg har ståande i gongen.



Ønskjer alle saman ei fin helg. 


 

2 kommentarer:

Shy sa...

Fine ting til super mor!
Så dei har litt utvalg i Måøly også.. ;)

Ida sa...

Heldige deg! De tingene var jo kjempeflotte!! Skjønner at din fine familie er glad i deg:-)