tirsdag 22. november 2011

Litt nye adventspynt.




Ja det er vel på tide å planleggje kva pynt ein skal ha framme
til advent, den er jo her neste helg alt. 




Alt eg har brukt til dette er kjøpt på -nille.
Utanom geiteskinnet, det fekk eg i gåve for nokre år siden.




Raudvinsglas, glasbrikker/lysfat, plastblomar og lysmansjetter. 




Syntest det vart flott dette. 




Men lurer på om eg må ha ein tur til på butikken for å sjå 
om eg ikkje finner nokon andre ting eg kan få lage meg
andre fine ting. :)

Ønskjer alle sammen ein fin dag. 





3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja se her var det flott adventspynt. Vi reiser bort denne helga. Fra torsdag til søndag kveld. Så jeg føler ikke for å pynte så mye enda. Får ta det når jeg kommer hjem igjen.
Men tenkte jeg kanskje skulle ta en rask tur opp på loftet å bære ned etpar kasser nå når jeg har skrevet denne ferdig.
Ha en herlig uke fortsatt :)

Liza sa...

Flott pynt, var selv på Nille å kjøpte med meg noe pynt.
Ha en fin kveld
Klem
Liza

nille sa...

Dette var kreativt! Flotte dekorasjoner du har laget her! Ha en fin advent!