lørdag 24. mars 2012

Loppis


I dag var eg på loppis, fant no meg
nokre fine små skattar. Ein fin glasvase
forma som ein fisk. Nydelege fine fargar på den. 


Det er plass til ei rose eller to i denne vasen.
Akkurat passe stor til å pynte med i hylla mi. 


Vasens opning er i halen på fisken, syntest berre den var
så søt, er du ikkje einig?
Nydeleg orange og blå-grønfarge på fisken. 


Og sjå dette søte fine fatet. Eg har leita etter eit
fat med denne teksten lenge. Men eg har alltid komt for
seint fram når desse har vært på loppis. Men denne
gongen var det min tur til å få eit sånt. 


Det er ingen merker på baksida på fatet, men da 
gjere ikkje noko, det er så vakkert at eg vil no
ha det uansett. 


Og teksten: Giv os idag vort daglige Brød
Det er lisom så gamel måte å skrive på, lurer
på om fatet faktisk er så gamalt som skrivemåten
tilseier?


Sjå den vakre kanten som er rundt.
Dette skal eg bruke i morra når eg serverer søndagsfrukosten. 
Då blir det litt stas over måltidet, ikkje sant? 

Eg har andre fine loppisskattar og, men dei skal eg syne
dykk ein anna dag. Samt eit nytt kjøp på Finn Kvinnherad.
( sjølv om eg sa til mamma at eg ikkje skulle kjøpe
det, men freistinga vart for stor. hehe )

Ha vidare ei fin helg.







7 kommentarer:

Skjerstad sa...

Alltid gøy å finne noe man har lett etter lenge :) Nostalgisk det fatet. Og fisken var jo bare så skjønn !Herlige farger :)

Klem fra Janne

En støvel og en sko sa...

Så fine funn! Sånne fat er så søte - er på jakt etter noe lignende, for det minner meg sånn om bestemor.
Så flott ovn du fant i innlegget under her, og for en fantstisk ide å sette kubbelys inni. Mamma har en slik ovn, som vi fortsatt bruker på gjesterommet. Sikkert veldig brannfarlig, men vi går aldri fra den.
Fin søndag til deg.
Klem :-)

Anonym sa...

Artig med loppis og små skatter :)

Ha en fin søndag :)

Klem

Nostalgia sa...

Nydelig gammelt fat du har funnet ! Det så jo ut til å være i kjempefin stand også.
Fatet er nok rundt 100 år gammelt så dette var en flott antikvitet <3

Ønsker deg en fin ny uke !
Klem*

Liza sa...

Fisken minner meg om barndommen, mine foreldre hadde slike:)
Napoleonshatter er mørdeigskaker formet som små trekant hatter med en marsipankule i midten
http://lizasmatverden.blogspot.com/2012/03/napoleonshatter.html
Klem
Liza

Liza sa...

De kakene kan dyppes i sjokolade, enten dypper du bunnen eller toppen.
Jeg gjorde det ikke denne gangen.
Klem

Anonym sa...

heisann.
Jeg har ett sånt type fat, en hva er de verd? stempelet bak er nesten helt vekke på min.
Den er ikke lik ditt fat, men litt enklere utført.
Vet de er verd litt.
Beklager å skrive det her, men tenkte du hadde peilig.
mvh
Monica (mia-mia@live.no)