onsdag 15. juni 2011

Venter på sommaren.



Sitter her å venter på sommaren, det
ser jo ikkje ut som om den heilt vil komme
i år, diverre.

Men når den endeleg kjem, ja då skal eg kose
meg med desse herlighetane her:



Som eg håpar gjer meg mange og flotte jordbær.

Så har eg desse:




Som skal bli knallgode raude bringebær.

Eg elskar den tida på året når eg kan berre
gå rundt huset og "snope" meg alt muligt godt.

Og til hausten får eg desse:




Som skal bli deilige Victoriaplommer.

I tillegg så har eg:
Raud rips, kvit rips, gule bringebær, bjørnebær
stikkelsbær og blåbær.


Er det rart eg er glad i sommaren og hausten?

Ønskjer alle ein strålande fin dag. :)



.




10 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke det minste rart.
Vi har ikke så mye frukt og bær her ennå , men det kommer....
Det vi har en del av på denne eiendommen , er bjørnebær !!!
Og så har vi en stor krukke med jordbærplanter og noen av jordbærene har fått en anelse rødfarge..
Neida , det er ikke det minste rart vi gleder oss , men hvor er soooola ?

Lindas hobbyhjørne sa...

Så heldig du er! Jeg flyr rundt til alle familie og plukker alt jeg kan få :))
For noen nydelige fruktkniver du har fått tak i under her!
Ha en fin kveld, klem.

Shy sa...

Ingen sommer, og ingen bær her enno...!

Mitt Hvite Skattkammer sa...

mmm, venter i spenning på alle jordbærene mine jeg også ... og ripsen og stikkelsbærene og ikke minst de ville bringebærene..... venter ikke forgjeves om en venter på noe godt er det jo noe som heter :)

Martilie sa...

Kjempekoselig med bær og frukt fra egen hage :)

Nydelig tid vi er inne i nå!

Nyt morgendagen!

Klem fra Tove

Anonym sa...

Så herlig med frukt og bær i hagen.
Venter i spenning på månedsjordbærene.
Victoriaplommer hadde vi i den forrige hagen,
kjempegode.
Håper snart solen og varmen kommer.
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem fra Mio

Anne på landet sa...

:o) Hei, hei og TUSEN takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
Tydelig at du er lokal kjent og kjekt å få tips om det galleriet.(Båten gikk så altfor fort tilbake..:o(

Koselig å se bloggen din også!
Ser ut til at du har masse deilige bær ivente!

Håper varmen kommer til og klem ifra meg!

Bird on a wire sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Katten blir nok bedre, han er en tøffing :)
Og jeg er så enig med deg, ingenting som slår det å spise rett fra buskene. Bringebær er min favoritt!

Ida sa...

Titter bare innom for å si takk for kommentaren hos meg:-) Har enda ikke helt blogglyst, men den kommer nok etter sommeren kanskje? Imens må vi alle kose oss med de deilige jordbærene som alt er kommet her! Kos deg med sommeren! Stor klem fra Ida

liven sa...

Heisann
Sommeren kommer den.....bare litt sen i år :o)
Det er så fint å ha frukt og bær i hagen.....
har plommer og epler men eplehøsten blir dårlig ser det ut til. Det har vel vært for kaldt vil jeg tro.....

Ønsker deg en fin søndag :o)