mandag 27. juni 2011

Lite nytt som skjer.



Det skjer lite nytt her på denne kanten.

Men eg har jo sjølvsagt fått med meg kafebesøk med
venninner siden sist eg blogga.

Einaste eg fant meg då var denne flotte kakaokoppen
med frukostfat på -nille.




Siden sommaren forsatt ikkje har tenkt å komme,
så er det godt med ein kopp med varm
kakao om kveldane.
Så den har vært eit godt kjøpt denne koppen. :)





Det skjer diverre lite nytt her på denne kanten, derfor
er det så dårleg med oppdateringar.

 
For formen er forsatt ikkje på topp, men no er det
berre ei veke igjen med pencilinkur og så
ein tur tilbake til sjukehuset. Håpar dei får fixa dette
her for no er eg rimeleg lei av å vere sjuk.
 
Sitter for det meste å leser eller hekler babytepper.
Teppene skal eg sende til Prematurstrikk til SUS ,
det er ei hobbyvenninne av meg som har starta
denne FB-siden.



Før eg starta opp denne bloggen så holdt eg for det
meste på med handarbeid.
Men så "maste" Mitt hvite skattkammer så
på at eg måtte starte å blogge igjen, så sånn
vart denne bloggen til. :)
 
Skulle gjerne vist dykk den forrige bloggen min,
men den er diverre blitt hacka. Og eg har ikkje sett
det som nødvendig å betale for å få den tilbake,
siden den har vært lagt brakk i over eit og eit halvt år.


 
Ønskjer alle ein fin kveld.
 
 

Og så skal eg prøve å ikkje la det gå 12 dagar til
neste oppdatering.

.

4 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Det serviset er helt nydelig :)
Jeg har kjøpt rosa, krus og asjetter...
Ha en fortsatt fin uke!
Klem Anette

Lindas hobbyhjørne sa...

Nydelig farge på kruset og asjetter :)
Ønsker deg forsatt en god bedring.
Ha en god natt :)

Martilie sa...

Går langt mellom innlegg og blogglesing hos meg også..

Herlig kopp - og varm sjokolade gjør godt om dagen ja.. Håper formen din snart er på plass igjen!

Klem fra Tove

Anonym sa...

Det serviset er bare helt nydelig!
Nå håper jeg sommeren snart kommer.
Håper det går bedre med deg.
Stor godbedringsklem fra Mio