lørdag 29. januar 2011

Laurdag og revykveld.

Endeleg helg igjen.
Elsker helga, for då kan vi slappe av og finne på ting
ilag her i huset.

I går var eg og nokre venninner på vår
vanlege kafetur som vi har på fredagane.

Sjølvsagt må vi då innom diverse butikkar.
Og som regel vert det med litt småplukk heim også.




Her er ei samling av ting eg har kjøpt. Har satt
noko sammen på eit lysfat og nye blomar vart det og.




Desse fine lysestakene kjøpte eg på -nille. Ville egentleg
ha nokon i heilt sølv, men det fant eg ikkje, så då får
desse holde til eg finner rette typen. :)
Perlesmykkene kjøpte eg på Cubus, der det var 50% på
smykker og anna dill.




Engelen kjøpte eg på eit loppis i fjor. Synest den er så
søt der den sitter å holder på eit hjarta.




Så måtte eg ha meg to sukkulenter der eg hadde hatt
lyngplantene mine. For dei var ikkje så fine lengre.
Og sukkulenter har mykje større sjangse til å overleve
hos meg enn vanlege planter.  hehe
Men ser at det kanskje vart litt for mykje av det
dilldallet som følgde meg plantene, får sjå om
eg ikkje må fjerne det ja. I allefall litt av det.


Men no skal eg gjere meg klar til å ta ein liten tur ut i kveld.
Skal først ut å spise middag og så på revy med gubbeliten
sine arbeidskolleger.

Håpar alle andre også får ein superfin laurdagskveld. :)



Og i morra skal eg vere flink å ta meg ei bloggrunde og
samstundes vere flink å kommentere i dei bloggane
eg besøker.

Men når eg kjem inn i ein ny blogg, kan eg kommentere i
eldre innlegg om eg likar det eg ser der? Eller må
eg gå til siste innlegget for å kommentere? Kva
er kutymen for dette i interiørbloggland?


.







10 kommentarer:

Fiolkransen sa...

Nydelige ting du har funnet.

Ønsker deg en hyggelig lørdagskveld!
Klem fra thea

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg kommenterer på eldre innlegg i bloggar eg er innom, for det kjem jo fram under kollonna "kommentarar" uansett.
Håper kvelden vert fin!

Ida sa...

Så fine ting du har funnet! OG så fint du setter de sammen:-) FIIIINE bilder! Klem Ida

ide-puffen sa...

HEIA
Så koselig med vennekaffe og litt shopping. Jeg er litt for dårlig til å stille opp på sånt. Vi er en gjeng som også prøver å få til det av og til.
Mange søte ting du har kjøpt. Skal kjøpe noen nye planter jeg også.
Når det gjelder kommentarer så kan du kommentere hvor du vil. Jeg får mail om alle kommentarer så jeg leser de uansett.
Ha en riktig fin ny uke i februar. Tenk det :)
Klem
Randi

Martilie sa...

Så lekkert å pynte med smykker på lysfatet :)
Kos med litt fornyelse og blomster hjelper alltid på :)

Høres ut som kos helg for dere..

Nyt søndagskvelden.

Klem fra Tove

Mari sa...

Heisann!
Så dekorativt, det er godt me har kvarandre så me får tips og idèer!
Du kan kommentere hvor du vil, men om du kommenterer eldre innlegg har det lett for å bli borte i mengden er min erfaring... Men om du bruker siste innlegg kan du jo referere til andre innlegg også:)
Takk for koselig hilsen på bloggen min!
Ønsker deg ei flott uke!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Takk for hyggelig hilsen hos meg! Jeg ser huset ditt likner på mitt, og husfargen ikke minst!

Ønsker deg en fin uke!

Klem Cathrine :-)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Mye fint på handleturen din ja :)
Håper du hadde en fin revy-kveld!
Og tusen takk for hyggelig bursdagshilsen til min store gutt :)
Klem Anita

Bird on a wire sa...

Ja, her var det mange fine ting!
Tusen takk for kommentar på teppet mitt, trenger all den oppmuntring jeg kan få. Foreløpig er det bare morsomt, men jeg vet at jeg på et tidspunkt kommer til å gå lei.

helen og gutta sa...

flotte ting du fant deg, og smykker og annet dill får ivertfall aldri jeg nok av hihi