fredag 14. januar 2011

God helg. :)


Tittar innom ein liten tur for å ønskje
dykk alle ei fin helg.

Eg klarer forsatt ikkje å sitte så lenge om gongen,
så blogg og data har blitt nedprioritert i det siste.

Men eg har vært på kafebesøk og shopping i lag
med tre venninner på onsdag. Elsker dei dagane
vi får det til å klaffe for at alle kan møtast. :)

Kjøpte meg litt forskjelligt.
Men det eg er mest glad for er denne flotte tekoppen
som er kjøpt på TilBords.


Eg brukar den som kakaokopp. Plass til masse
god kakao med krem og O`boy på toppen.
Snakk om Lykke. <3


Siden eg ikkje klarer å gjere så mykje heime, så har
eg brukt fritida mi til å strikke litt.
Har fått strikka 4 halser og ei baggylue.
Ikkje så værst det heller. :)


Ein treng jo gode og varme halsar no når det er så kaldt ute.
Men no har dei lova mildvær til helga, og det håpar eg held
stikk, for då er det kanskje muligt for meg å få gått ut å
få nyte dagen litt.

Barnebarnet mitt her no heime på permisjon for tida, og
det er godt at ho slepp å ligge inne på sjukehuset heile tida.
Blodtrykket er stabilt, så no venter dei berre på at ho skal bli
operert. Enten på Rikshospitalet eller i London. Legane i London
har ikkje bestemt seg heilt ennå kva dei vil gjere og kor dei
vil gjere det.
Sjukdommen hennes heiter: Nyrearteriestenose

Dei er no søte desse to fine barnebarna mine.



Ønskjer alle mine lesare ei superfin helg. :)



. 





6 kommentarer:

Martilie sa...

Skjønne strikkerier :) Og ikke minst barnebarn.. Så flott at det går bra med henne, det er gode nyheter det!

Ha en kos dag med kakao i koppen. Og god helg!

Klem fra Tove

Lindas hobbyhjørne sa...

God du har kunne strikket litt, ellers så blir tiden jo så lang og at du er bedre.
Koslig med vinnende selskap.
Fint å høre at det går bedre med ditt barnebarn, så vakre de er :)
Ha en fin dag, klem.

Anonym sa...

Flotte halser du har strikket, synes også det er herlig med halser.
Skjønne barnebarn du har. Så kjekt at det går bra med henne.
Håper det går bedre med deg også.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Mio

Shy sa...

Krysser fingrer for at dei finn ut av det med barnebarnet ditt. God helg!

Nostalgia sa...

Ja det er godt med håndarbeid når du ikke kan gjøre så mye :-)

Bra at det går bra med henne og ar de har funnet ut hva som feilte henne.

God helg :-)
Klem*

No.15 sa...

Lekker lekker kopp med deilig kakao i. Kos deg og god helg :)

klem