tirsdag 11. mai 2010

Nye stovemøbler og gjester. :)


Ja det tok nokre dagar før eg fekk tid til å blogge no.
Har fått besøk av min eldste datter med familie.

Men no har eg altså fått i hus dei nye stovemøblane mine.
Det er gode møbler å sitte i og så ser dei mykje finare ut enn
dei gamle som no ligger på søppelplassen.
Nei det var ikkje møbler som andre kunne hatt
nytte av, det var dei for utslitte til.
 Men ser eg stresser litt no med ein 3 åring i hus.
Er litt redd for fingermerker osv. :)


Her er dei to stolane eg skal ha som
reservestolar når vi får besøk.
Men er ein fin krok å ha å sitte å
halde på med handarbeid i for meg.

Men ser at det bordet skal skiftast ut ja.

Den fine klokka på veggen har eg arva etter besteforeldrene
mine frå Førde. Elsker den lyden den lagar når den slår
timeslagene.




Her er bilde av mine to søte fine barnebarn.
Julie på 3 år og Martin som er 1 måned i dag.
Er dei ikkje skjønne vel?


Ha vidare ei fin veke.

11 kommentarer:

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Jøsses meg, det blejo kjempeflott med den nye salongen ...det ble jo nesten en helt ny stue *imponert* ..... ja og litt sjalu .... hmm ..... ja fingermerker er ikke noe gøy, og faren for det er STOR med slike lyse møbler *dette vet jeg alt om ja*

STOR klem til deg og alle dine :o)

Herr og Fru Nordnes sa...

Ah, for en herlig salong da! Den var superfin.

Enig med deg at bestemorruter er fine. Lett og kjekt håndarbeid som kan kombineres med barn i rommet, tv på og poteter på kok hehe ;)))

klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, det setter jeg pris på!
Koselig blogg du har :)

Den grønne planta på bildene heter "Pletter i luften".
Ha en fin kveld!
Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselig at du vil være med i give awayen inne hos meg!
Klem

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar hos meg.
Nydelig salong du har fått.
Så heldig du er som har to skjønne barnebarn.
Ønsker deg en fortsatt fin langhelg.

Klem fra Mio

Familien Furu sa...

Hei hei :)
Salongen var lekker, passet perfekt hos deg :)
Så koselig at du ville være med på Give Away inne hos meg :)
Ønsker deg en herlig helg og en flott 17 mai
Klem klem

liven sa...

Heisann og slitan med ny salong!!
skjønner godt at du stresser litt med småbarn i huset.....det er jo verst i begynnelsen!!
Ønsker meg også ny salong....men vil først ha nytt stuegulv!!

Ha en strålende lørdag

Anonym sa...

Takk for tipset om den Singer symaskinen, viste ikke at Europris hadde symaskiner jeg. Får stikke innom og sjekke den ut litt:) Ha en fortsatt fin 17 Mai helg:)

My home is my Castle sa...

Tusen takk for koselig besøk inne hos meg :)
Så flotte møbler du har fått deg...
Og de barnebarna dine var bare sååå nydelige :)) har selv 4 og de betyr alt for meg :))

Klem,Kari

Anonym sa...

Flott salong, skulle også gjerne hatt en sånn.
Kan jeg spørre hva den heter og hvor har du kjøpt den?

Fargeheimen sa...

Hei Anonym!

Sofaen trur eg heiter Risør, den er kjøpt på Møbelringen, det er ein standard sofa som dei skal ha inne etter det eg forstod.
Eg betalte 9998,- for to og treseteren.