søndag 30. mai 2010

Loppis og bruktfunn.


I dag har eg vært på loppis.
Der fant eg mykje rart og mykje fint..

Blandt anna dette fine fatet til den
nette sum av 5,-, nesten alle ting
kostet 5,- på dette loppemarkedet.
Det treng berre ein vask, så
har eg eit fint serveringsfat.


Eg fant også ein stresskoffert.
Det var mange som gjekk rett forbi den.
Men nysgjerrig som eg er, så måtte eg no
sjekke korleis den såg ut inni.
Og stor var overraskelsen når den
inneholdt mange ulike kjøkkenkniver
og eit biffbestikk til 12 personer.



I går var eg og ei venninne på tur til
BruktLise i Uskedalen, men på vegen så
svinga vi innom SIM, som er den lokale
søppelstasjonen, der er dei ei bu som
folk kan sette frå seg fine brukande
ting. Og der fant eg to tinnvaser og
ei tinnskål.


Denne skåla og bestikken fant eg
på loppisen i dag, dei var berre 5,- stk.
Er ikkje sikker på kvifor eg plutseleg er
starta å samle på tinn.
Men no synest eg at det er rett
og slett nydeleg. Sjølv om eg for nokre
år sidan sa at det var noko eg aldri
skulle ha i hus. :)


Desse to sølvplettlysestakene fant eg
også på loppisen i dag. Betalte 15,- for dei.
Slett ingen upris for to fine lysestaker.

Fant no nokre fleire fine ting, men dei
får eg ta og vise frem ein anna dag.


Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp.


˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

8 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Så mange flotte funn du har gjort da - for en veldig billig penge! Sånt er gøy:-) Nydelig det fatet!

Klem

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Ja det var litt masse nytt på oss denne helgen .... men det er jo kjempekjekt det, hvertfall når det blir så fint som dette her :o)

Tinn passer utrolig godt inn hjemme hos deg :o)

Gleder meg allerede til neste gang vi finner på noe slikt *klem*

Nina sa...

Hei - og takk for tips. Jeg tar det til etterretning og fortsetter min ferd i spireajungelen ;).

Grunnen til at vi ikke vet navnet på hekken, er at vi lagde denne hekken via avleggere og røtter vi fikk av en venn. Hekken som skal plantes skal henges på den eksisterende, så nå tenkte jeg faktisk at jeg skulle slå til å bruke penger ;). Slik at vi slipper å vente så lenge.

Hei og hopp, ha det godt!

Susanne sa...

Så mange fine loppefunn du har gjort :D Det er så gøy med loppis! Ønsker deg en herlig uke ♥ Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Det varmer alltid like mye!
Klemmer Susanne

Anonym sa...

Så fine ting Mamma :D Kjekt med loppis ! :D
DU! Dei lysestakene var bare nydelige ! Noe sånt eg skulle hatt til dåpslysa til ungene :p
*hinthint* hehe

Anonym sa...

Nydelige ting du finner på loppemarked.
Hadde det på samme måten som deg med tinn,
nå synes jeg det er nydelig.
Ønsker deg en kjempefin uke.
Klem fra Mio

Camilla sa...

Hei.
Koselig at du vil være med på min Give Away.
Lykke til:)
Fin blogg du har da,og så mange flotte loppis funn! Gleder meg til vi skal på loppis til helga:)

Klem Milla

Nostalgia sa...

Flotte loppisfunn ! Må si jeg likte prisene også, da er det en "ekte" loppis, hi-hi

Ønsker deg en fiiiin dag !
Klem, Nostalgia