tirsdag 28. februar 2012

Meir til kjøkkenet.



Den andre tingen eg kjøpte meg på Finn Kvinnherad er
ein oppbevaring/holder til smågodt eller til taco td. 
Nydeleg i brunt og oransje. 




6 små skåler i ei form, der eg kan servere smågodt, 
eller taco. Sikkert andre ting og om eg berre kjem
på det. :)
Det er jo ein stor foredel at skålene kan
takast utav forma og vaskast seperat. 




Og enkelt å greit å servere frå, siden det er handtak
til å bære den fram og tilbake med.
Og så må eg no ein gong til få sei at eg elska dei
fine fargane på den. 




Sånn ser den ut når du har tatt ut skålen, ein fin 
blomeform. Så ein kan bruke haldaren og skålene for 
seg sjølv og få med seg litt meir.

Men i morra så skal eg syne dykk den fine kommoden
eg har kjøpt meg. Trudde den var trekvit, for såg sånn
ut på biletet, men til min store overraskelse så var
den faktisk i teak, og til den nette sum av 250,- . *lukke*

Ha ein fin kveld vidare. 




2 kommentarer:

Nina sa...

Den var bare helt rå! Sånn kunne jeg virkelig tenkt meg, altså. Heldige du! :O)

My Dream sa...

Nice ;O)