lørdag 21. januar 2012

Få den vekk................


I går og i dag så har eg demontert seksjonen min.
Endeleg får eg den vekk. 




Eg har mislikt denne seksjonen omtrent frå eg fekk 
den i hus, for eg kjøpte den på Bohus på Stord for
å ha tv i den. Det var back then det var berre crt-tv.
Og butikken sa at joda, dette var eit veldigt bra
tv-møbel. 



Men når eg fekk den heim, fekk den montert så var for det 
første vitrinedøra knust, vi fekk tilsendt ny to gonger før
dei klarte å gje oss ei som var heil.

Og så passe det ikkje med tv i benken, fordi den var 3 cm
for smal til tv. Etter det så likte eg ikkje benken.
Den var trekvit når eg kjøpte den, men har beisa den mørk
brun. Men likte den ikkje noko særleg då heller nei. 

Men no................
har eg fått meg verdens finaste seksjon.
Skal leggje ut bilete av den i morra, for alle bileta eg har
tatt i går og i dag er så "skurrete".

Ha vidare ein fin laurdagskveld. 


Ingen kommentarer: