lørdag 16. juli 2011

Laurdagskos og "nye" koppar.



Endeleg så har vi fått nokre dagar som kan minne om
sommar her på Vestlandet.
Og då må ein jo sjølvsagt kose seg så godt ein kan. :)

Å sitte ute å ete spekemat er for meg ein sommarsyssel. 




På denne fjøla har eg hatt på:
Spekepølse av geit frå Undredal,
Elgpølse, Salami, Strandamårpølse,
godt flatbrød, agurk og tomat frå
naboen sitt drivhus og i dei kvite skålene
er det Bringebærsirup og Tyttebærsirup
frå Undredal. Det er bare så snadder
med denne Sirupen til spekemat.


Fekk meg også to fine tekoppar no når vi
var på ein liten tur til Vik i Sogn og til
Utvik i Nordfjord.



Dei kjem til å vere ypperlege til å servere suppe i, og på
fatene kan eg då ha rundstykke eller skive. :)



Håpar alle ellers har ein fin sommar. :)



.



4 kommentarer:

No.15 sa...

Nam, det så veldig godt ut! Spekemat er godt.

Nydelige kopper. Blir nok fine å servere suppe i når høsten og ruskeværet kommer. Det blir kos det også :)

God helg!

Lise

Anonym sa...

Spekemat er snadder.
Dette med bærsirup til er helt nytt for meg. Må kanskje prøves?
Koppene var flotte!
Klem fra Ingunn:)

Anonym sa...

Så herlig ut!
Koppene var kjempefine!
Takk for koselig hilsen.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer.
Stor klem fra Mio

Magdalena sa...

så kosleig med hilsen fra kvinnherad! de stakene har eg også flere av, men er ikke rent sølv, betyr ikke noe så lenge de har den rette sjarmen1
klem og god sommer!