søndag 22. mai 2011

Give Awaygåve og hekla teppe.



Eg var så heldig å vinne 1. premien i Give Awayen

Det var denne superfine vekta som var premien.




Den er berre så sjarmerande skeiv i vektfatet at den berre
er rett og slett nydeleg.

Eg fant ut at den ville vere perfekt til å ha tomater på. 
Deilige nyplukka tomater frå min søsters 
tomat/agurkgartneri.




Og så har eg fått ferdig ein gammel ufo ( ufo= uferdig objekt ).
Teppet er hekla i Sisu og Senja. Det er ca. 160 cm tvers over.
 No er det bare å finne ein baby som kan få det til vogn/koseteppe. :)




Beklager dårleg bilete, men eg måtte skunde meg før regnet kom.

Då håpar eg at alle får ei fin og nydeleg veke.


.





5 kommentarer:

Maris Gyngestol sa...

Så koselig teppe! :)
Og så heldig du var med den vekta!! Jeg har en helt lik selv, bare uten den skjevheten, men den var jo kjempe sjarmerende da! :)

Ha en fin dag!
-Mari

Anonym sa...

Gratulerer med nydelig vekt, den var kjempefin!
Og så flink du er til å hekle, nydelig teppe.
Blomstene du spurte om er en steinbedsplante og den finnes i mange farger. Jeg har kjøpt en hvit som jeg har i det vanlige bedet og den ser også ut til å vokse og trives.
Ønsker deg en fin ny uke, her skinner solen.
Klem fra Mio

Barbros lille atelier sa...

Så fin vekt du har vunnet! En sånn en ønsker jeg meg og-)
Utrolig nydelig teppe du har heklet!!

Klem

Martilie sa...

Gratulerer med kjempeflott vekt! For en koselig gave :)

Og teppet - akk for et vakkert arbeide..

Nyt kvelden og dne nye uka!

Klem fra Tove

Sivs hus sa...

Hei, Takk for koselig hilsen. Herlig vekt. klen siv