fredag 15. april 2011

Div. påskeegg.

Endeleg så er det snart påskeferie.
Og når påska kjem så må en sjølvsagt ha påskeegg.

I år så har eg kjøpt meg nokre nye. Som desse fine
egga frå Til Bords.



Og så fant eg eit nydeleg fint egg i metall inne på Kid.
Så det måtte også få lov til å bli med meg heim.




Og så har eg bestilt meg ein del glassegg frå Panduro.
Nokre av dei har eg fått tid til å pynte.

Men må ein tur på butikken i dag å sjå om ikkje eg finner noko
meir å pynte dei med. Diverre så er det dårleg med scrapbookingutstyr
på butikkane her. Burde jo sjølvsagt ha bestilt dette på nettet også.
Men eg likar å sjå på sånne ting. For det er ikkje alltid det er like
fint eller passar i virkelegheita sjølv om det er fint på bilete.




Men no må eg gjere meg klar til kafebesøk og shopping
med gode venninner. Det er liksom fast innslag det kvar fredag.
Flott måte å feire ukeslutt på. :)

Ønskjer nye følgere velkomne og ønskjer alle ei strålande
fin helg.


.


2 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange flotte egg!! Ha en riktig fin PÅSKE!!

Klem klem
ANETTE:)

S sa...

Hei! Her var det mye fint, jeg synes det er gøy å pynte til påske. All pynten i innlegget er kjøpt på KID ja, det er mye fint der! :)
Jeg så også på innlegget ditt med funn fra loppemarked. Gøy å finne så mange fine skatter, utrolig stilig det pannekakejernet! Klem fra Sigrid:)