lørdag 5. februar 2011

Award frå No.15 :)



Award med noen spørsmål

Har fått ein koseleg award frå No15.



Denne awarden har med ei utfordring med å svare
på nokre spørsmål.



Finn nærmeste bok, slå opp på side 18 og leit fram linje 4.
Kva står det der?
Det ser jeg frem til.

Kva var det siste du så på TV?
Antique Roadshow

Bortsett fra datamaskina, kva høyrer du akkurat no?
Ungene som er oppe og spelar Wii

Når var du sist ute og kva gjorde du då?
I går var eg på venninnetreff på Konditoriet. Vi kosa oss med gode
smørbrød og kakao, så gjekk vi på ei lita shoppingrunde.

Kva har du på deg?
Svart thights, kvit pologenser og collegejakke.

Kva var den siste filmen du såg?
Eg ser ikkje på filmar.
Så det er så mange år siden sist at eg ikkje husker.

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nei, aldri.

Awarden skal (om du vil) sendas vidare til 7 stykker: 
 
 
Og i morra skal eg vise dykk dei fine tinga eg fant
på loppis i dag. :)
 
 
.
 

5 kommentarer:

No.15 sa...

Herlig! :)

Og spennende med loppisfunn.

Ha en fin kveld.

Fiolkransen sa...

Koselig med award! Så heldig du har vært som har vært på loppis. Gleder meg til våren når loppesesongen begynner:)

Unknown sa...

Grtulerer med award;-)

Give Away hos meg;-D

Ha en fin dag!
Klem fra Grete

Nostalgia sa...

Takk skal du ha :-) Skal ta denne en dag :-)

snakkes !
Klem*

Anonym sa...

Gratulerer så mye med award :)
Ha en fiiin søndag !

Klem fra Ingunn :)