tirsdag 26. oktober 2010

Endå ei venninnegåve. :) + strikkebok



På tide med ei ny oppdatering her ja.
Beklager at det har gått så lang tid siden sist. Men nett no for
tida så sliter eg med sjukdom både med meg og eine
guten min. Så då har bloggen blitt vekkprioritert.

Men her i forrige uke fekk eg koseleg besøk av ei
venninne. Og ho hadde med seg ei superfin besøksgåve til meg.
Fekk denne fine puta ho hadde kjøpt til meg på Kids.
Trur nesten eg må opp å kjøpe meg nokre fleire. For
dei var veldig fine i sofaen min. Fin liten fargeklatt. :)
Viser den fine puta i lag med den kvite som eg hadde frå før av.



Eg har og kjøpt meg ennå ei strikkebok.
Denne gongen er det Julekuler frå Arne og Carlos.
Dei er så flinke å lage fine oppskrifter desse to.



Men no må eg rydde litt på kjøkkenet. Eg held på å pusse
det opp, har holdt på i 14 dagar no. Så eg håpar at eg snart får
det ferdig. Kjenner det er lite kjekt å ha eit kjøkken som ikkje er
fullt ut funksjonelt ja.
Men manglar forsatt det nye golvbelegget. For klarte jo sjølvsagt å
bestille feil der. Men heldigvis så er Fargehandlaren min snill og
ordnar dette til meg. :)

Lovar at det ikkje skal gå så lenge til neste innlegg kjem.
Er jo tida for julepyntproduksjon no. :)


Ha ein fin dag alle sammen.



.




3 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Hei! Takk for kommentar inne hos meg:) Jeg syns også at den rekken med fugler er kjempefin! Nå fikk guttene velge selv og dermed ble det monstermast (selvfølgelig..) Rekken med fugler eller eventuelt det store treet syns jeg er flotte:)

Så flink venninne du har som vet hva du liker :) Kjepefin pute!
Strikkeboken ser veldig fin ut - de er gode på oppskrifter :)

Ønsker deg en fin torsdag!
Kjersti

Anonym sa...

Nydelig pute du har fått.
Strikkeboken ser spennende ut.
Litt av en jobb du har med å pusse opp kjøkkenet, lykke til.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Mio

Sylke Feldhusen sa...

Så hyggelig at du likte de heklede julekulene mine. Kanskje hekler du noen - selv om du nå har strikkeboka :)

Det er fine gaver du fikk i forrige innlegg! Takk for titten :)

Klem Sylke