fredag 20. august 2010

Pay it forwardgåve og "fine" wallstickers. :)


I går fekk eg ein fin pakke i posten, den er frå

I den fine pakken var ein vaskeklut, eit fint
hjarte og eit kort.


Det eg no skal gjere er å invitere tre stykk til å
delta på dette. Legg igjen svar i kommentarfeltet og skriv
"eg vil delta" om du vil vere med på dette. :)


Ellers så veit jo alle at det er veldig moderne med Wallstickers
no for tida. Eg har funne nokon som kan passe oss her i
Sunnhordland/Hardanger.  Eller kva synest du om desse? 








Trykk på namnet til wallstickeren, så kjem du inn
til siden som selger desse.


Då ønskjer eg mine lesere og følgere ei
strålande fin helg. :)


Legg gjerne eit spor igjen etter deg, det setter eg stor pris på.



.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at gaven kom frem:) Jeg er i pakkemodus, så jeg melder meg på om jeg får lov:)

veronicaopsahl@hotmail.com

Elisabeth, innerst i veien sa...

He, he, vet ikke om jeg ville gått for den kraftledningen, selv om det er den peneste kraftledningen jeg har set...

Gyngestol og kaffigrut sa...

Ja, monstermaster i huset hadde vært noe...
Koselig at du ble med på "Gaver på vandring" hos meg. Send meg adressen din;brita.berntsen@haugnett.no så kommer det en liten overraskelse i posten:)

Ha en fin helg!

Gyngestol og kaffigrut sa...

Oi, det var ikke meningen å melde meg på flere gaveringer, tror jeg står over den:)

Anonym sa...

Hei,
Nydelige ting du har fått i posten.
Mønsteret til luen og pulsvarmerne er fra Rauma Ullvarefabrikk, halsen er min egen vri.
Tror jeg står over gaver på vandring.
Ønsker deg en flott helg.
Klem fra Mio

Fie`s hverdag sa...

Heisann, å takk for at du stakk innom bloggen min :)
Fin blogg du har her, her stikker jeg nok innom flere gange.
Ha en fin dag ;o)
Fie

Snuskebassa sa...

Kjempestilige Wallstickers!
I det rette miljøet er det jo kjempestilig å ha slike merker på veggen. Har du testet dem ut?
Liv

:) sa...

Ja, er ikke den juiceren bare herlig?! :) Jeg bruker ofte rødbete, gulrot, lime og litt av det jeg har. Rødbete gir fantastisk farge og søtlig smak :) Bare synd det er så få matbutikker som selger ferks rødbete...

No.15 sa...

Powerbirds var jo kjempestilige!! :)