tirsdag 2. oktober 2012

Lenge siden sist.



Oi, ja no var det lenge siden sist eg oppdaterte.

Har både kjøpt og solgt ting og tang.
Men veit ikkje heilt kor alt skal plasserast.

For å få plass til siste kuppet mitt, som er denne 
nydelege sjenken i teak. 




Så må eg nok selge den sjenken eg har frå før.
Det er ein sjenk frå -50tallet, og på toppen av den har
eg hatt ei bokhylle som eg har fjerna beina på.
Dei passer som hand i handske. :)



Men får eg seldt dette, så har eg berre teakseksjoner og 
sjenker i stova. Blir litt meir heilhet då.

Nok for i dag, skal prøve å bli flinkare til å oppdatere.

Ha ein fin kveld folkens. 


2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HALLO:))
JA BILR OFTA FRIST TIL Å HANDLE TING OG TANG;))UTEN OG EGENTLIG HA PLASS...ØNSKER DEG EN FIN DAG!
KLEM FRA ELI:))

My Dream sa...

Hei, haha, eg veit kva du meiner! :) eg har forresten laga meg ny blogg... Den gamle blei ødelagt... :(
Då eg såg teak sjenken tenkte eg den ville havna hos deg... Hehe...
Hilsen Diana.